čtvrtek 7. března 2013

Tisková chyba u nového Thora

Není to tak dávno, co Hachette vydal Iron Mana: Extremis s jednou špatnou stránkou. A hned o dvě čísla později u knihy Thor: Znovuzrození tu máme chybu další, naštěstí jen u část nákladu - pokud ji najdete a máte účet, běžte svůj výtisk reklamovat. Tato chyba je docela nepatrná a pokud nejste hnidopich, co chce mít všechno v perfektním stavu, možná ji ani nepostřehnete. O co jde? O špatnou obálku.


Nejlépe to jde vidět, pokud se podíváte na Thorovu ruku držící Mjolnir. Ve špatném výtisku je tam jakoby obrys (takové rozostření, ruka tam jde slabě vidět podruhé). V o něco menší míře je tento problém i U Thorovi hlavy. Toto není kreslířův záměr, nýbrž chyba! Zároveň není číslo "52" na hřbetu tak zřetelně bílé, jako u předchozích čísel, ale spíše do šeda (pokud si dáte Thora do knihovny vedle jiného UKK výtisku, rozdíl určitě poznáte). Stejný problém je i u nápisu "Ultimátní komiksový komplet" na přední straně, ale to už je spíš detail.Bohužel mě to nenapadlo vyfotit dřív, než jsem výtisk u trafikanta reklamoval ^^.

Snad ještě rady závěrem. Účet vám na požádání vystaví i trafikant.Když jsem ho reklamoval, chtěli po mě i ten karton, takže ho hned nezahazujte.

Komiksu zdar
Lenny

2 komentáře:

  1. Nerozumím tomu: Zároveň není textu texty "Ultimátní komiksový komplet"

    Nechci nějak šťourat, jen mi není jasné co za chybu mám hledat, abych se pak vyvaroval koupi špatného výtisku.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za upozornění, todle je překlep - opraveno.
    Několik výtisků má blbě udělanou obálku, což se pozná podle:
    - rozostřený obrázek Thora (jde to poznat u jeho ruky s kladivem a u obličeje)
    - číslo 52 na hřbetu není zřetelně bílé, ale spíše šedé
    (stejně tak text Ultimátní komiksový komplet)

    OdpovědětVymazat